من مسلمانم
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

من مسلمانم
ارسال شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, - 8:33

.....من مسلمانم.
قبله ام يک گل سرخ.
جانمازم چشمه، مهرم نور.
دشت سجاده من.
من وضو با تپش پنجره ها مي گيرم.
در نمازم جريان دارد ماه ، جريان دارد طيف.
سنگ از پشت نمازم پيداست:
همه ذرات نمازم متبلور شده است.
من نمازم را وقتي مي خوانم
که اذانش را باد ، گفته باد سر گلدسته سرو.
من نمازم را پي "تکبيره الاحرام" علف مي خوانم،
پي "قد قامت" موج....

سهراب سپهری

 

 




نظرات شما عزیزان:

ساقی
ساعت13:48---26 دی 1391
دلتنگـی، پیچیــده نیســت.

یک دل..

یک آسمان..

یــک بغــض ..

و آرزوهــای تـَـرک خـورده !

به همین ســادگـی ...


سعید
ساعت9:17---26 دی 1391
سلام وب خوبی داری خسته نباشی خیلی عالیست
هر چند که همیشه هم جای پیشرفت هستش
میخوام بگم من یه وبسایت ساختم که در ان زندگی نامه ها.اس ام اس ها.داستان ها هستش.
هر وقت به وبسایت من سر زدی اگه خواستی
اس ام اس به موبایلت ارسال شود
به صورت هفتگی
روزانه 1بار به مبلغ1.000تا یک هفته به همراه قرعه کشی های
روزانه دوبار به مبلغ دو هزار
شارژ موبایل
ایرانسل واعتباری
5.000
و2.000
ویژه برندگان
اگه بیای به وبسایتم ان جا بهتر میفهمی
در صفحه اول قرار داره
اگه خواستی چند روز دیگر فعال میشه
ثبت نام ها شروع شده
اگه میخوای بیا ودر قسمت دیدگاه بگو من هم ثبت کن
اگه پول رو تو حساب واریز کنی اس ام اس ها ارسال خواهد شد
اگه دو هفته پشت سر هم شرکت کنی 5.00تخفیف به همراه جوایز با ارزش
حالا یه سری بزن
(موفق باشی)
اگه خواستی شمارتو تو بخش نظرات بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim